loading...
پایگاه شهید علی چیت سازیان مسجد قدس همدان
یک بسیجی بازدید : 52 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ترجمه گویای قرآن کریم به زبان انگلیسی Quran Talking English Translation
با فرا رسیدن ماه میهمانی خدا ، رمضان ، مانند سالیان گذشته فرصتی ایجاد شده تا بیش از پیش به عبادت و ارتباط با خدا بپردازیم و زمان بیشتری از زندگی خود را به این امر مهم اختصاص دهیم. در این ماه خواندن قرآن کتاب آسمانی ما نیز رونقی دوچندان دارد و همگان بر میزان ثواب خواندن آن در این ماه مبارک واقف هستند. لذا برآن شدیم تا امروز در سایت میهن دانلود تعدادی از نرم افزارهای مذهبی مؤسسه یاسین مدیا را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. نرم افزار ترجمه گویای قرآن کریم به زبان انگلیسی مجموعه کاملی است که شامل متن کامل قرآن کریم و ترجمه آن به صورت گویا به زبان انگلیسی و به طور کلی از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است. شایان ذکر است که ترجمه این مجموعه را دکتر قرائی برعهده داشته است. آخرین نسخه این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
یک بسیجی بازدید : 55 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار توضیح المسائل
رساله توضیح‌المسائل به سبکی از کتاب‌های احکام شیعه گفته می‌شود که توسط مراجع تقلید شیعه برای توضیح مسائل فقهی برای عموم نوشته می‌شود. پیش‌تر مسائل فقهی در قالب رساله‌های عملیه ارائه می‌شد که به دلیل استفاده از واژه‌های تخصصی، فهم آن برای عموم بسیار دشوار بود. نخستین بار علامه کرباسچیان شکل کنونی این رساله‌ها را تدوین و در زمان آیت‌الله بروجردی و با تأیید ایشان چاپ کرد. حال آنکه امروزه مراجع تقلید بسیاری در جوامع اسلامی وجود دارند و هرکدام رساله خاص خود را دارند. نرم افزار توضیح المسائل که از جمله محصولات مؤسسه یاسین مدیا است متن 11 رساله توضیح المسائل از یازده مرجع تقلید بزرگ شیعه را جمع آوری و در اختیار کاربران قرار داده است. کتبی که در این نرم افزار گنجانده شده اند عبارت اند از رساله توضیح المسائل امام خمینی، خامنه ای، بهجت، تبریزی، سیستانی، شاهرودی، صافی، صانعی، فاضل لنکرانی، مکارم شیرازی، لنگرودی. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
یک بسیجی بازدید : 44 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Noor al-Jinan v1.2 نخستين نيايش ‏نامه چند رسانه‏ اى جهان اسلام‏

دعا، نقطه اوج كمال آدمى و رها شدن او از تعلقات دنياى مادى است. دعا، حلقه اتصال بركه وجود آدمى به درياى بى‏ كران رحمت و محبت ربوبى است؛ چنان كه ترنّم قدسى ادعيه، جان دلدادگان حريم الهى را طراوت بخشيده و نور هدايت را بر دل هاى دوستدار اهل بيت‏(علیهم السلام) تابانده است.انديشه ارائه نرم‏ افزارِ ويژه مناجات هاى عرفانى و كتب ادعيه از چندى پيش، خاطر مؤسسات توليد كننده نرم‌افزارهاى اسلامى را به خود مشغول داشته بود تا آنكه مركز تحقيقات كامپيوترى علوم اسلامى به منظور ارائه نرم‏ افزارى وزين و درخور مضامين بلند دعاهاى اسلامى و نشر فرهنگ معنوى و اخلاقى تشيّع، به تهيه و توليد «"نور الجنان"» مبادرت ورزيد و درپست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار استثنائی را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.نور الجنان، گلشن عطرآگينى از دعا و كتب اخلاقى است كه در آن قرآن كريم به همراه متن كامل 67 عنوان كتاب از منابع اصلى ادعيه، شرح و ترجمه دعاها، فلسفه دعا و نيز كتاب هاى اخلاقى ارائه شده است. استفاده از فهرست جامع ادعيه و زيارت ‏نامه‏ ها با قابليت نمايش متن و ترجمه و پخش صوت، عرضه اطلاعات كامل در باره كتاب ها و زندگى‏ نامه مؤلفان آنها، نمايش ده‏ ها تصوير و امكان پخش مولودى و مرثيه چهارده معصوم‏(علیهم السلام) و ديگر اولياى الهى و نيز پخش چندين مناجات به همراه نمايش تصاوير گوناگون از جمله امكانات اين برنامه مى‏ باشد. قابليت هاى اين لوح فشرده موجب گرديد تا در نهمين نمايشگاه بين المللى قرآن كريم مفتخر به كسب عنوان خادم القرآن شود و در اوّلين جشنواره نرم‌افزار علوم اسلامي عنوان رتبه دوم را در گروه برنامه‌هاي چند رسانه‌اي از آن خود نمايد و در نهمين نمايشگاه بين المللي اطلاع‌رساني و فرهنگ نيز مورد تقدير قرار گيرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

یک بسیجی بازدید : 91 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلودEstekhareh Quran نرم افزار فارسی استخاره قرآن
 استخاره با قرآن را برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. این برنامه توسط یکی از هموطنان ایرانی ساخته شده که به صورت کاملآ رایگان می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که از بین تمام سوره ها و آیه ها ی قرآن فقط یک آیه را به صورت تصادفی انتخاب می کند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
یک بسیجی بازدید : 60 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار قرآن 125
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- قرائت کل قرآن کریم همراه با قرائت استاد شاطری.
- آمار گیری دقیق و منظم از روند قرائت قرآن.
- قابلیت قرائت شمرده (برای تفکر و تدبر در قرآن) و قرائت اتوماتیک.
- قابلیت تکرار قرائت آیات تا بی نهایت (3 بار تکرار، 5 بار تکرار و ....).
- امکان نمایش بخش های قرائت نشده از قرآن.
- امکان ایجاد لیست مورد علاقه از آیات قرآن.
- نمایش آیات پربازدید و آیات برگزیده.
- جستجوی دقیق در متن عربی و فارسی قرآن.
- گرافیک شیشه ای آبی رنگ.
- هدایت اتوماتیک برای قرائت 50 آیه در روز.
- متن کامل نهج البلاغه و جهاد با نفس وسائل الشیعه و احادیث دیگر.
- امکان پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار و بازگردانی آنها.
- کاملا سازگار با یونیکد و پشتیبانی فارسی.
- سازگار با ویندوزهای مختلف و ویندوز محبوب سون.
- و ...

سازنده:
موسسه فرهنگی راه علوی


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 122
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 200
  • بازدید کلی : 45,461